Látogatók

2010.10.31. 20:45 Agi_Andris

A rózsaszín fürdőgolyó

 Cia barátnőmtől kaptam, amikor segítettem neki költözni. Egy fürdővízben pezsegve oldódó málnás vagy epres golyó, tulajdonképpen mindegy is, hisz rózsaszín volt, ez az én kedvenc színem.

Feltettem a polcra,tartogattam a tökéletes estére: egy pohár borral bevonulok a rózsaszín vízzel megtelt kádba, jó újsággal a kezemben, és a reménnyel, amit az arcpakolás ad, hogy olyan szép leszek utána, mint a modell, aki reklámozza. A lakásban cirkálva 1-2 naponta rávetődött a tekintetem, mindig éreztem, ez nem az az este, amikor kellően ki tudom élvezni a dolgot, még eljön a mi időnk: az enyém,és a fürdőgolyóé.

Aztán amikor a gyereked 39,7 fokos lázas,és nem akar beülni a hűtőfürdőbe, bármit odaadsz, ami lefoglalja, amíg lemegy a láza, és az apja hazaér,hogy bevigyen minket az ügyletre péntek késő este.Hát így néztem én végig, ahogy a lázas gyerekem kezében elolvad, lassan elpezseg a rózsaszín fürdőgolyó, a nyugodt estémmel együtt, és még örültem is neki :)

(Pláne,hogy az aznap estét kórházban töltöttük, de ez már egy másik mese)

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása